HOCC menyediakan berbagai jenis homemade kek dan coklat mengikut kehendak dan citarasa anda. Ianya sesuai dijadikan hadiah untuk perkahwinan, harijadi, pertunangan, sebagai tanda cinta dan amat sesuai diberikan kepada yang tersayang. HOCC juga menyediakan pakej untuk doorgift atau goodies sesuai dengan bajet anda. Kek dan Coklat yang dihasilkan oleh HOC dijamin halal, bersih dengan harga yang berpatutan. Semoga ianya dapat memenuhi kehendak dan citarasa anda.

Pengumuman :
dengan ini dimaklumkan bahawa HOCC telah didaftarkan dengan nama Anno Domini Resources dengan Pendaftaran no SSM 002149040-H
sekian, terima kasih

Rabu, 8 Jun 2011

Tempahan dari Wawa From Tanjung Malim

Tempahan dari Wawa untuk diberikan kepada Mr. X..dia mintak tema pink biru..so, bincang punya bincang wawa nak chocobox..i request nak boh reben segala bagai..tapi, wawa refuse sebab katanya dia nak deco sendiri..so, aku pun boh dalam kotak kek...so, senang wawa nak deco sebab wawa cakap dia ada order cuppies sebagai additonal give instead of my cokelat tue...
so, aku boh 3 pcs pralins dalam tue ada almond...wording tue aku tak letak charge apa-apa pun sebb aku gedik nak try mould alphabet yang baru sangat aku beli...so far, wawa puas hati ngan cokelat aku dan aku rasa seronok deal ngan wawa sebab wawa nie memang yang jenis tak cerewet langsung...thanx so much dear..next time leh order lagi ngan akak....muah muah muah...
DAAAAAAAAAAAAAAAA

2 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

yg nie bpe ye harga?

A pieces of me, Mrs. IdaNizam Isafae... berkata...

chocobox ni harganya RM15.00 ada 3 pcs pralines with almond..wording first 10 alphabets free...untuk yang seterusnya akak charge RM 1 untuk satu alphabet..berminat ke? nanti email order kat idanizamchocolates@yahoo.com

Borang Pesanan

Nama Anda
Email
No. Telefon
Butir-butir tempahan
Cara penghantaran melalui pos
self pick up

Create a web form here